Do you wish you could rewind time and take it back?

Idag har jag irrat runt på Marieberg efter julklappar, i stort sett utan resultat. Är klar till yngsta och älsta lillasystern, så det är ett par stycken kvar att handla till. Lyckades dock bättre när det gällde att handla till mig själv, puder, knästrumpor, tjocka leggins och en kjol till nyår fick jag med mig hem. Förstår inte än hur det kunde bli en färgad kjol till nyår när jag letat som en galning efter en svart klänning? Men någon måste ju sticka ut ur mängden.

Nu sitter jag här och kämpar med min spanska recention, men det går inte alls bra och jag tror faktiskt att jag ger upp nu. Den är fruktansvärt kort, men de flesta lärarna brukar ju tjata om att kvalitet är bättre än kvantitet, så hoppas på att det jag skrivit duger iallafall.

Mot sängen :* / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0