Friday night

Väldigt dålig uppdatering under de senaste dagarna, men jag har faktiskt inte ens suttit vid datorn mer än när jag har kollat mailen vid enstaka tillfällen. Men ska sanningen fram så mår jag inte ett dugg dåligt över det, har varit riktigt skönt. Har ägnat all tid åt mig själv, träningar och sova och har också haft tid till att bara ligga i sängen och lyssna på musik, och inte vilken musik som helst utan underbara Kent. Kent är nog det bästa jag vet, så känsloladdat, den musiken kan verkligen plocka fram alla känslor. Glad som ledsen, det är bara underbart helt enkelt, förstår inte hur joakim berg lyckas sätta ord på känslor som han gör.

Nu ska jag sätta mig framför tvn och måla naglarna, sen ska jag sova. Imorgon är det julfest med postverket, tvivlar på om jag gjorde rätt som anmälde mig, men det blir förhoppningsvis kul Jag gillar att vara den enda bebisen under arton, tackar gudarna för Coca Cola.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Håller med om björndräkten och kent såklart :)

2008-12-13 @ 17:32:38
URL: http://augustisol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0