Ge dom ett finger och värm min hand

Har man småsyskon så ska man utnytja det, var nyss på bio i Noras egna biograf och tittade på Madagaskar 2. Helt klart en värd film. Jag vet inte hur moget det här låter men jag kan ganska enkelt säga att Ice age och Madagaskar filmerna är mina klara favoriter.

Kvällen tänker jag tillbringa ensam i mitt rum tillsammans med mina värmeljus och med Kent i cdspelaren. Låter som lagom ansträngande en söndagkväll. Kanske skulle ta och leta efter mina gamla talanger och försöka knopa ihop en dikt. Jag skrev faktiskt ganska mycket dikter förut, men jag vet inte om jag törs dela med mig av dom då de bara var dystra och ledsna och alla blev svikna, tog livet av sig eller var olyckligt kära. Nej vi får se hur det blir med den saken, jag vill ju inte skrämma iväg någon.


Ta hand om er. / a. :* 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag känner igen mig i allt du skriver. Inte ens någon idé att än en gång säga att du är min borttappade tvilling:)

2008-12-29 @ 16:46:04
URL: http://augustisol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0