I can't tell you something that aint real.

Vissa dagar vill man bara gräva ner sig, långt långt ner under marken. Idag är en sådan dag.


Jobbat idag och som vi alla vet så älskar ju jag julkort precis lika mycket som alla andra postenaställda. Fyfan säger jag bara. Men som tur var så var vi två på mitt distrikt så vi delade upp det, annars hade jag nog inte blivit klar innan midnatt.
För er som inte visste det så har jag också haft en hel del problem med mina knän under åren, men nu är de äntligen nästan bra. Men något som de inte gillar är kyla och trappor, då gör det ont. Det är inte kul..

Snart är det dags för sängen, imorgon är det dags för julkort igen. Ska även fira jul hemma hos pappa på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0