I love you, is that ok?

Sitta hemma och plugga en fredagkväll är ganska effektifvt, eftersom att alla är ute och roar sig så är det ingenting som kan störa en. Håller just nu på med mitt arbete till naturkunskapen, vi ska skriva ett miljöarbete och jag valde att skriva om energianvändning i Sverige. Jag trodde att det skulle vara intressant och det kanske det är, men jag orkar verkligen inte koncentrera mig. Suck.
Förstår inte hur allt annat kan bli så intressant helt plötsligt, sen när började jag bry mig om att hänga tvätt eller duka? Det har aldrig varit direkt roande, men när skolböckerna ligger och väntar på en blir det genast viktigt att hjälpa mamma att duka.

Kommentarer
Postat av: AnnaSara

Jag förstår dej precis! Jag har vart i samma läge hela dagen... Svårt att få nått gjort när dukningen lockar haha

2008-12-05 @ 23:05:20
URL: http://annasaramaledal.blogg.se/
Postat av: AnnaSara

Ooh käretid! :O Du måste va bra grym på att gö två saker samtidigt!

2008-12-06 @ 00:07:49
URL: http://annasaramaledal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0