Min sammanfattning av 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Givetvis.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag höll mina nyårslöften ett tag i början av året iallafall, endast ett som jag hållt helt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur var inte.
5. Vilka länder besökte du?
 Norge
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja, en massa tid för mig själv och tillsammans med mina vänner och de jag tycker om.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
4-5 juli, en helg i min smak.
8. Vad var din största framgång 2008?
Vet inte. Hade svarat skolan om jag inte hade blivit så besviken på mina betyg. 
9. Största misstaget?
Det behåller jag mig för mig själv
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förutom en massa massa mensvärk så har jag varit smärt och sjukdomsfri.
11. Årets bästa köp?
 Klurig fråga.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Småsaker som frukost på skolan och choklad och coca cola lite då och då.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alltid
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Kat Deluna - Run the show, Lady Gaga - Just dance, Britney Spears - Womanizer, Kent - Berg & dalvana och Om du var här.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har inget svar på den frågan faktiskt. Året har varit upp&ner som en berg och dalbana 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit lite mer sparsam och spenderat mer tid för sånt som jag själv vill göra
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar på strunt
18. Hur tillbringade du julen?

Tillsammans med min underbara släkt
19. Blev du kär i år?
Blev och blev
20. Hur många one night stands?
Noll

21. Favoritprogram på TV?
House utan tvekan
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
 Hatar är ett starkt ord, men ogillar starkt. Det finns några som verkligen har tagit fram och visat sina dåliga sidor
23. Bästa boken du läste i år?
Har inte hunnit med att läsa så mycket som jag brukar.
24. Största musikaliska upptäckten?
Min talang i singstar såklart

25. Något du önskade dig och fick?
Javisst, säng och digitalkamera  bland annat
26. Något du önskade dig men inte fick?
 Jaa, den där jäkla snowboarden blev det inget av.
27. Årets bästa film?
Ingen aning, Ps i love you kanske 
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Umgicks med min släkt och min kärlek 
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja självklart, om jag och min pappa hade kommit lite bättre överrens bland annat.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Eh, bekväm.
31. Vad fick dig att må bra?
 Min kärlek och mina vänner.
32. Vem saknade du?
 Min syster
33. De bästa nya människorna du träffade?

Jag har inte träffat några nya direkt men det är många vänner som jag har kommit närmre och många som försvunnit

34. Planer för år 2009?
Fylla arton, leva livet, mycket dans, ta körkort och åka utomlands.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, P.s I love you ;)

2008-12-30 @ 09:31:08
URL: http://jhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0