Vi har något att göra även på hp

Så där innan jul börjar man faktiskt undra varför man går i skolan. Finns det något som kan döda en så är det stressen man känner när man har jätte mycket att göra, men ändå inte lyckas åstakomma något.

Det här har jag att göra innan lovet, vad jag vet än.
Projekt och företagande: Skriva prov och göra klart café projektet
Administration: Skriva prov och göra klart uppgifterna
Näthandel: Skriva prov
Spanska: Feting prov på måndag
Naturkunskap: Fördjupningsarbete, in på måndag.
Praktisk marknadsföring B: Prov där med tydligen
Matte B: Prov
Information och layout: Prov igen
Det där var nog faktiskt allt, hoppas jag.

Får trösta mig med min stora mugg med te och tanken av att jag fick full pott på kemiprovet och att det är helg snart.


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Tack! :D

Haha nja, tror(till allas besvikelse) tyvärr inte att det blir något i år :/ :P

2008-12-05 @ 12:53:38
URL: http://elinbroling.blogspot.com
Postat av: Evelina

Te gör susen ska du se :)

jag håller tummarna!

2008-12-07 @ 21:17:45
URL: http://augustisol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0