A day to be alone

Utbildningsmässan på conventum arena i örebro var guld, fick med mig massor av påsar hem så nu har jag massor att titta på. Hittade en polisutbildning som föll mig i smaken och även lite andra saker som jag ska läsa mer om. Fast det känns fortfarande helt sjukt att jag snart tar studenten, eller ja, snart och snart. Bara tre terminer kvar.. Jag vill inte bli stor!

Imorgon blir det fotografering med Emelie, hennes pojkvän och en av hans kompisar. Om det blir som planerat det vill säga, det vet man ju aldrig. Haha. Nu måste jag stoppa i mig något att äta, ska åka och träna om en timme. Puss! / a


Kommentarer
Postat av: frida

nää jag vill inte heller bli stor.. :D

2008-11-06 @ 17:55:57
URL: http://metrobloggen.se/fritjan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0