Du är hoppet i ett IQ-fritt land

.. du är drömmarna jag drömmer ibland

Okejokej, jag ångrar mig.. :O Trodde att jag tappat lusten totalt, men insåg just att jag behöver sysselsätta mig med något. Hundra milioner tankar snurrar runt i huvudet, runt runt runt. Jag blir alldeles snurrig och jag fattar ingenting. Tankarna dödar mig, jag blir galen snart. Det är bra att tänka, men man måste verkligen passa sig så att man inte tänker för mycket och på fel saker, endel tankar är verkligen inte passande att ha i huvudet. Bläää.

Ikväll ska jag och Emelie bege oss in till Örebro, det är nämligen kulturnatten ikväll och det brukar vara riktigt bra, om ikväll skulle vara ett undantag så får vi väl sysselsätta oss på Mc Donalds, filmstaden eller någon annan stans. Det blir nog kul, lika bra att hålla sig sysselsatt om man inte vill bli galen av alla tankar. Förhoppningsvis så hinner vi med en liten fotosession innan vi slänger oss på bussen.

Ha en trevlig fredag :*

Kommentarer
Postat av: You know who

Yeah go for it!

Min kamera skriker efter att gå varm. So help me!

2008-11-14 @ 10:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0