En helt vanlig onsdag

Härliga onsdag. Är äckligt trött idag, ville verkligen inte gå upp imorse. Men men, upp måste man. Nu håller jag på med min power point som jag ska presentera för banken. Peder tyckte min förra med affärsidén var för tråkig med för ltie färger, han är dum.. Den var ju bara skit snygg och stilren, haha. Men nu  ska jag lägga till en massa kycklingar och påskägg och grejer i presentationen, så blir han nöjd, det passar perfekt till min modeinriktade klädbutik. ^

Ifall någon undrar hur min onsdag ser ut så ska jag visa er:
Information och layout - sitta vid en  dator och skriva powerpoint
Praktisk marknadsföring - sitta  vid en dator och skriva rent och sammanställa intervju
Näthandel - sitta vid en äcklig dator, igen
Naturkunskap - göra klart alla frågor om evolutionen och vad det nu var
Matte - börja med kapitel två
Åka hem och äta
Träna  tjejerna
Träna själv
SOVA

Ha en bra dag. Jag ska göra mitt bästa för att ta mig igenom min. Puss / a

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller vi verkligen på med evolution fortfarande? Äckliga naturkunskap. Gör mitt minne bättre!

2008-11-05 @ 09:30:42
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0