Från din vagga till din grav är du den vilsna världens slav

Måndagen den tjugofjärde november har varit kall, blåsig och snöig. Inte alls kul. Har även varit duktig och jobbat idag, har cyklat med reklam i snön, utan att välta cykeln eller cykeln men mig på, det är ett under för jag kan verkligen inte cykla och absolut inte på postens cyklar.

Nu sitter jag och känner mig rödmosig och febrig, funderar på om jag ska ägna mig lite åt matten eller duscha. Eller varför inte båda två och sen gå och lägga mig.

Som alla andra så måste även jag påpeka att det är en månad kvar till julafton! Jul är mysigast. På fredag ska jag och Evelina ha lite julbak, det kommer lukta gott och vara mysigt, och förhoppningsvis smaka gott!

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Vad duktig du är som cyklar i ur och skur och gör allt för allas våran POSTEN!

2008-11-25 @ 12:31:06
Postat av: Anonym

Ååh Annie! Du e sååå heeet! Kan inte sluta tänka på dej! Drömmer om dej varje natt!!

Jag vet att du har kille men jag måste iaf fråga... Annie, får jag chans på dej?! <3<3<3<3

2008-11-25 @ 12:31:41
Postat av: annie

ni är ju inte hemliga :O

2008-11-25 @ 12:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0