Godis + majs?

Igår kom min älskade och otroligt saknade mamma hem, efter 19 dagar i Kina. Med sin hem hade hon en massa saker, bland annat kinesiskt godis som jag sitter och äter nu. Jag förstår inte hur kinesiska barn klarar sig, för det är sjukt äckligt. Har någon någongång testat äta en sugkaramell som smakar MAJS? Det gjorde jag nyss och det kan jag verkligen inte rekomendera. Majs som godis funkar inte. Nu äter jag en med te smak, det smakar lite som halstablett. Ska fortsätta upptäcka alla skumma smaker nu. Haha. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hade min mamma kommit hem med majsgodis till mig hade hon fått åkt tillbaka igen!

Fy fan vad vidrigt det låter. Du lär ha spytt!

2008-11-04 @ 12:43:25
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0