Halloween

Sjukt lyckad kväll igår! När vi kom upp till lokalen där vi skulle vara och började röja undan bord och stolar kunde vi knappt tro att det var sant, äntligen kom stunden vi väntat på. Vi fixade med högtalare och lampor och sen började vi göra oss i ordning. Var lite tveksam på om jag skulle känna mig naken i min cheerleader-outfit men när det började komma fler människor så var jag ju påklädd jämfört med de andra. Haha. Det var verkligen kul att se vad alla hade klätt ut sig till och det var allt möjligt som dök upp under kvällen, alla var så snygga.
Kvällen rullade på bra och folk dansade och hade trevligt, eller jag hade det iallafall, och vi klarade oss utan besök från farbror blå. Dock var det inte lika kul att städa, golvet var svart och kladdigt och det stod burkar, plastglas och flaskor överallt. Men det var det värt.

Bilder kommer förhoppningsvis senare :)

Kommentarer
Postat av: AnnaSara

Högst troligt! :P

2008-11-02 @ 21:45:09
URL: http://annasaramaledal.blogg.se/
Postat av: Evylyn

HAHAHAHAH då sa du inte att det var värt det!



"ALDRIG MER" var en jääävligt vanlig fras från din sida ;)

2008-11-03 @ 21:09:01
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0