Hos dig är jag stark

..hos dig är jag underbar
hos dig har jag allt
där vågar jag stanna kvar.

Plugg på hög. Jag sitter här. Snart House. Sen sängdags?
Min kväll går inte ihop, jag måste visst vara uppe till långt efter midnatt och plugga, som vanligt. Men det gör ju inget, för mattehjärnan funkar ju som bäst när man halvsover. Eller inte.

Idag har jag jobbat igen för första gången på länge, inte nog med att dom har slängt om distrikten där nere på postverket, jag fick inte ens sortera mitt distrikt, det hela gjorde att det tog dubbelt så långt tid att sortera. Men men, vad gör man inte för lite pengar sen när allt gått åt till julklappar?
Julklappar, jag får panik. Är det någon som har börjat köpa julklappar än?

Nu ska jag gå och göra te så jag kan mysa ordentligt framför tvn och House, det bästa.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh, hör jag en till som tycker om Patrik Isaksson?

jag trodde jag var den enda:)

2008-11-19 @ 17:46:21
URL: http://augustisol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0