I've got all these screams inside

Tycker verkligen att det är starkt jobbat av grupp1 i HP07 att ta sig till skolan idag, vi är fyra stycken på lektionen i näthandel. Hurray! Manfred tittade just på våra hemsidor och nu är han och fikar igen, så antar att vi inte ska göra så mycket mer på lektionen idag. Jobbigt men skönt..

Fredag idag och det är mycket uppskattat vill jag lova. Trots Håkans fysträning igår så klev jag ur sängen imorse helt utan träningsvärk. Poäng till mig. Imorgon är det match mot ännu ett lag som vi aldrig spelat mot, men hoppas ju såklart på att det går bra. Men men, idag tror jag  faktiskt att jag dissar dagens alla plander och drar hem och sover istället ^ vore galet skönt och få sova. Haha. Nu ska jag springa iväg till skåpet och hämta mina hörlurar så jag har något att göra. Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, jag har sjukt mycket träningsvärk i hela kroppen! Jag känner mig typ som en 80 åring... :/ ;P

2008-11-07 @ 22:11:28
URL: http://elinbroling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0