One day you're gonna see things my way

Jahaja, där sprang den helgen förbi. Det blev en urbra helg, alldeles lagom jobbig. Julbak med Evelina i fredags, julmys med pepparkakor och glögg med jessica igår. Låg uppe och pratade minnen halva natten, sjukt vad mycket kul man har haft.

Idag var det match, vad säger man om den?  Vi förlorade på att dom fick in sina skott, medans vi fumlade bort våra chanser, för övrigt var matchen ganska jämn, tror jag. Kvällen har jag tillbringat tillsammans med Jim, Mys.

Ledigt två dagar till nu, väl behövligt. Imorgon ska jag läsa ut en spanska bok och skriva en recention, och jag fattar verkligen nada av boken, det vill säga dom två sidor jag läst. Huh, jag trodde aldrig att steg 3 skulle vara så här svårt. Ska även besöka min kära farmor och bjuda henne på lussebullar, eftersom att hon fick göra en liten utryckning och åka med med margarin från hitorp till gyttorp till mig och Evelina halv åtta i fredagskväll. Min farmor är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0