Saw you tonight, life still danced in your eyes

Dagen idag rullade på fort, på naturkunskapen fick vi tillbaka våra prov som vi skrev innan lovet. Jag kunde inte låta bli att bli lite glad när jag fick tillbaka mitt prov där det stod 23/24, missade att få med en sak på en flerpoängsfråga. Det var mitt tredje mvg på proven i naturkunskap a, av tre möjliga prov. På projekt och företagande så fortsatte vi med vårat Café projekt och sen var svenskan inställd då vi inte fått en ny vikarie än.

Nu sitter jag här som ni kanske märker, jim åkte hem för inte så länge sen. Nu laddar jag upp inför House ikväll!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skryyyyyyyt!

Haha offra på. Det är dags snart tycker jag :D

2008-11-04 @ 19:41:18
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0