Utmanad

Jag har blivit utmanad av AnnaSara att sriva sju stycken sanningar om mig själv.

1. Jag har en hejdlös kärlek till snowboardar och allt som hör där till. Kan stå och dreggla över brädor, skor, bindningar, skidställ, skidglasögon och sånt i timmar, vilket inte är så populärt hos mina kompisar som tvingas att stå och vänta på mig i affärerna.

2. Jag avskyr verkligen människor som ljuger och lögner. Okej det finns vissa undantag, att undanhålla sanningen är en sak, men att hitta på något är äckligt och sånt tål jag inte.

3. När jag var liten så sprängde jag mormor & morfars micro. Jag la in en påsksmällare och vred på, testa inte. Resultatet blir två stycken ledsna morföräldrar.

4. Jag är beroende av Marabou och choklad över huvud taget. Speciellt veckan innan och under mensen, då äter jag choklad för hela Lindeskolan. Det kan nog mina klasskamrater intyga?

5. Jag klarar inte av att sitta still och ta det lugnt. Jag blir nervös så fort jag sitter still för länge och kan till exempel inte sitta kvar i matsalen när jag har ätit upp utan måste fort gå iväg och göra något. Jag kan inte heller ligga i badkaret och bara ta det lugnt, istället ligger jag och plågar mig själv och tvingar mig att ligga kvar i fem minuter fast det rycker i hela kroppen.

6. Jag stressar mig igenom vardagen. Som man kanske förstår i förra sanningen? Jag sover för länge, stressar till skolan, stressar med arbeten i skolan, stressar hem och stressar till träningen. Att jag tar på mig alldeles för mycket uppgifter mot vad jag klarar av gör inte saken bättre.

7. Jag ställer alldeles för höga krav på mig själv. Jag måste få bästa betyg på allt jag gör, bara för att jag vet att jag kan. Problemet är det att jag inte orkar plugga, och bara för att jag vet att jag har det ganska lätt för mig att lära mig nya saker så känns ett vg+ som ett misslyckande. Nu har det till och med gått så långt att jag inte nöjer mig med högsta betyg heller utan måste ha alla rätt.



Så, då var det avklarat. Bara för att jag vet själv hur jobbigt det var att svara på det här så tänker jag inte utmana någon. Jag är snäll.

Kommentarer
Postat av: Erika

De var de sämsta sanningarna annie! liksom man vill veta nått kul som man inte visste! :@ dålig bloggar ;);)

2008-11-21 @ 15:22:45
Postat av: Annie

jag är ju sämst vet du väl erika? :D

2008-11-21 @ 17:57:19
URL: http://anniewilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0