Vi som krossas, krossar och går på

.. små späda barn
med hjärtan som elefanter

Igår kväll var jag och Emelie på Vero Moda som hade klubbkväll. Det var ríktigt kul. Emilia De Poret var där och sjöng, delade med sig av modetips och signerade gratis singlar. Alla handlade för 20 % rabatt, men självklart så fanns aldrig något fint i min storlek. Hittade världens underbaraste linne, men det fanns bara ett kvar och inte i min storlek. Istället kom jag hem med tre par trosor, men det är inte helt fel det heller. Trötta och glada kom jag och Emelie hem och då satte jag igång och stickade på min halsduk, vuxen eller kärringpoäng?

Nu slutar lektionen, skriver mer ikväll. Idag ska jag simma med mina två småsystrar Jennifer och Emilia. Ha en bra dag. Puss! :*

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Gud vad roligt med Vero moda!

2008-11-25 @ 12:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0