When you're right here by my side.

when you look me in the eyes,
I catch a glimpse of heaven.

I find my paradise,
When you look me in the eyes.





Fredagskvällen slutar lyckligt med
att jag sitter hemma och funderar på att
gå och lägga mig. Vilket vore mycket
klokt eftersom att jag ska gå upp klockan
åtta imorgon.

Klockan tio ska mina F96or spela mot Hovsta
och halv två ska jag själv iväg till Åsbro och
spela. Åsbro har lika många poäng som oss,
det vill säga 6 poäng, så det vore roligt om
vi vann matchen. Man kan ju alltid hoppas på
det bästa.






Herrmatchen var otroligt jämn och spännande men på slutet så knallade Wsk iväg med ledningen och vann med 4-1. Sjukt att de kunde springa iväg så med ledningen  så efter att det stod lika i istort sätt hela matchen. Måste bara tillägga att läktaren i idrottshuset var totalt fullsatt. Helt sjukt.   



Sängen nu, godnatt. :*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Först och främst! Sämst att dom släppte in tre mål de sista minuterna, fick jag höra.

För det andra, dina strumpor är skitiga :D

2008-11-15 @ 14:33:35
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0