Aaaaaah!mjklsdjgdafkja

Jag hittar inte ens ord, så fruktansvärt jävla arg, ledsen och besviken! För några dagar sen får vi veta att det är DM, och vi får veta vad vi ska göra, vilka som ska ta hand och seketariat och caféteria osv. Idag får vi mail om att det är DM för f92/93, jävlar vad kul tänker jag eftersom att jag antar att vi kommer få spela ändå. Efter en träning som för övrigt var hur jävla bra som helst, tack Håkan, så frågar jag våran andra tränare om DM, då får jag veta att vi inte får spela. Jag frågar om dispenser, men får till svar att de ska in två veckor innan, när jag frågar varför inte det är inskickat än så får jag till svar att han inte visste.

Det här är något som gör mig så fruktans jävla vansinnig! Förstår inte varför en vuxen människa inte kan tala om för oss att vi inte får spela, för att han inte vill att vi ska spela. För det är så uppenbart att det är så det är. Eftersom att jag själv är tränare så vet jag hur det är med dispenser osv, och jag vet att det visst går att fixa. Hur var det tänkt? Hade vi fått veta när vi kommer ner på lördag att vi inte får spela? Det är så jävla dålig stil. Fyfan säger jag bara.
Jag förstår inte hur dom kan kalla oss ett lag, när vi inte ens spelar tillsammans. Jag vet att vissa tycker att det är positivt att vi har slagits ihop och att det finns såna som inte tycker om det. Men vad är det här? Skulle vi inte försöka få det att funka? Jag var så jävla glad nyss för att det funkade, och så kommer det här som en jävla käftsmäll. Fyfan.

Innebandy är det absolut roligaste jag vet, men när det ska vara så här, då kan det fan vara! Så kan han få sitta där men sitt älskade F92/93, det är så det känns nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Abuahuuuuuuuuu!

Gå och dö jävla småglin som tror att dom är bättre än dig.

2008-10-14 @ 12:17:45
Postat av: bängha

synd att det blir så där, kommer nog aldrig bli bra i den där klubben om det inte kommer in en människa som verkligen vill satsa på spelarna! gaaash vad jag saknar innebandyn!!!

2008-10-15 @ 14:50:04
URL: http://rreg.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför spela innebandy om du klagar så mycket på laget? då finns det säkert bättre lag där du kan ta över kommandot.

2008-10-15 @ 16:34:55
Postat av: Annie

Ta över kommandot? Herregud, tur att man namnger sig som anonym. Ganska pinsamt skrivet för tydligen så verkar du inte alls känna mig eller så har du missuppfattat allt ganska hårt. Och jag spelar ju som sagt för att jag älskar att spela och innebandy är det roligaste jag vet, och jag har inte klagat på laget? Jag har skrivit att jag tycker att det är tråkigt att vi inte kan fungera som ett lag, och inte något dåligt om laget i sig. Jag tycker inte alls illa om mitt lag, jag tycker att det är jätte roligt att få spela ihop med dom. MEN jag tycker att det är synd att vi inte kan spela som ett lag och förut tyckte jag att det var tråkigt att träningarna inte fungerad, vilket dom gör nu.



Men det är kul att du har åsikter! Nästa gång kanske du kan försöka stå för dom också! :)

2008-10-15 @ 17:40:58
URL: http://anniewilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker det är patetiskt att du skriver om tomas,

som kommer dit på sin fritid och tränar vårat lag.

2008-10-15 @ 21:27:16
Postat av: Annie

Jag står ju iallafall för det jag känner och skriver. Jag har absolut ingenting emot honom som person eller tränare utan jag tycker bara själva den här grejen har blivit fel och att det är fel att hantera det på det sättet som han har gjort. Jag har inte skrivit någonstans att något är fel eller rätt utan bara vad jag känner, visst var jag väldigt upprörd när jag skrev inlägget och i nuläget så hade jag nog inte skrivit det som jag gjorde det eller inte alls. Men fortfarande så har jag väl rätt att känna det jag känner.



Men men, fortfarande synd att samma anonym inte kan stå för sina åsikter. ;/

2008-10-15 @ 22:25:26
URL: http://anniewilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, du har rätt att känna så.

men iså fall.. fel personer läser din blogg,

och en fler är upprörda över det du skrivet.

" han kan ju sitta där med sitt älskade 92/93 lag. "

jag orkar inte ställa till bråk, därför kommenterar jag anonymt ja.

2008-10-16 @ 17:51:17
Postat av: Annie

Okej? Ja jag kan ju inte direkt tvinga någon att stå för sina åsikter om den inte vill det direkt. Men jag vet inte riktigt vem som skulle ha ställt till bråk bara för att du hade stått för dom? Jag hade inte gjort det iallafall om det var det du var rädd för, tycker nämligen att det är helt onödigt, eftersom att jag bara skrivit ner det jag kände när jag kom hem från träningen, då jag var väldigt upprörd över det. Och eftersom att du antagligen inte kommer från "gamla damlaget" så kan du nog inte förstå hur det är och har varit för oss att slå ihops med "er"(?), vi har i stortsett inte fått veta något annat än att vi skulle slås ihop, medans ni har vetat något helt annat och redan då började vi känna oss som lite utanför. Och när såna här saker inträffar så får iallafall jag fram den känslan ännu mer. Och ja den meningen som du/ni har hakat upp dig/er på som du skrev här ovan var väl lite att ta i kanske, det kan jag hålla med om.



Och om du inte gillar det jag skriver eller stör dig på det så behöver du inte läsa. För sist jag kikade efter så var det iallafall ingen lästvång. Eller, har någon blivit pistolhotad?

2008-10-16 @ 21:16:15
URL: http://anniewilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

.. det är inte lätt att ta in ett gäng tjejer som hela tiden styr. för det är så det är.

2008-10-16 @ 21:44:20
Postat av: Annie

Ursäkta men skrev du just att du/ni inte kan acceptera att spela i samma lag som oss för att vi försöker peppa varandra och hålla lite fokus under träningarna?

TA IN? Vi slogs ihop! Herregud..

2008-10-16 @ 21:56:56
URL: http://anniewilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Evylyn

Nu måste jag nog lägga mig i här.



Anonym skrev precis ".. det är inte lätt att ta in ett gäng tjejer som hela tiden styr. för det är så det är."



jag har några frågor till ANONYM:

1. Vad menar du med "ta in"? det här blir jag så jädra upprörd över för det är inte någons lag?! DET ÄR ALLAS LAG! Vi har slagits ihop! Jag förstår inte varför man måste hålla på att bestämma vilka det är som har gått till vilka, är det inte innebandy vi spelar? Kan vi kanske spela tillsammans? Som ETT lag?



2. "Ett gäng tjejer som styr". Jag (och flera andra) går till träningen för att spriga, lära mig nya innebandysaker och bli trött. Jag vill försöka få så högt tempo som möjligt för att det ska bli en rolig och fartfylld träning! Jag förstår inte varför vissa går till träningen och bara lallar omkring? Jag älskar verkligen innebandy, och därför peppar jag folk hela tiden! Visst jag kan medge att jag härjar kanske för mycket ibland, men kan ingen säga det till mig då? Om folk inte vill att jag peppar laget eller tar tag i en träning om tränaren kommit försent exempelvis, säg det till mig, att folk tar illa upp? Sen så vill jag ha mycket boll på matcherna, det är min spelstil. Om det är dominant, smart eller bara korkat, det vet jag inte men så är det.



/ EVYLYN



2008-10-16 @ 22:14:52
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: <3

tiotusen miljoner barn får/kan inte spela innebandy.

och du tjurar över att du inte får vara med på ett DM som är till för 92/93 när du själv är 91/90 vad är du? :s herregud! det är ju bara att bita i det sura äpplet. man kan ju inte alltid få som man vill,

om man slutar bråka och tjura kanske man kan fungera som ett bättre lag om alla är glada och nöjda!

2008-10-17 @ 15:46:00
Postat av: Annie

du som verkar veta precis vad jag pratar om borde väl veta att jag är 91a. Det fanns två DM under samma dag att välja mellan, och när man väljer det DM som bara halva laget får spela, ja då tänker jag "tjura". Slutar bråka? Jag skrev vad jag kände och tänkte, sen att alla verkar ha en massa anonyma åsikter som dom inte vågar stå för kring det kan ju faktiskt inte jag rå för.

Den dag då alla får spela på samma vilkor, då är jag glad och nöjd. Du kan ju gärna få förklara vad du menar med att jag bråkar?

2008-10-17 @ 18:23:49
URL: http://anniewilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grejen är ju att ni alla behandlar 92/93 tjejerna som SMÅungar! Om man ska kunna spela som ett lag krävs det att ALLA blir behandlade likadant. Folk som tror att dom är mycket bättre, kan och vet mer, för att dom råkar vara ett eller två år äldre. Vad är din deal? Känns det kul att gå till träningen efter att ha läst det här inlägget? Inte speciellt, bra att du verkligen "älskar" laget Annie, genom att lägga upp dethär inlägget har du verkligen bevisat att du inte ser oss som ett lag, trodde det verkligen att du ville få alla att funka som ett lag, men tydligen hade jag, och många andra fel.

2008-10-17 @ 21:45:54
Postat av: Anonym

men..det kommer fler grejer som ALLA kommer få spela.

2008-10-17 @ 23:20:43
Postat av: Annie

Jaha, gör det? Så vi kommer också få spela menar du? Det var ju jävligt positivt.



Vadå småungar? Jag tror defenitivt inte att jag är bättre än någon annan! Och inte heller att jag kan mer eftersom att minst halva 92/93 laget har spelat innebandy bra mycket längre än mig!



Jag skulle bra gärna vilja veta vad i mitt inlägg som tyder på att jag inte ser oss som ett lag och inte vill att det ska funka?

Du/ni kanske skulle ta och läsa en gång till då jag skriver att jag är besviken och ledsen för att jag trodde att att det funkade och att vi var som ETT lag och att jag blev besviken när det var så här.



..Kan ju tillägga att mycket av det som gjorde mig upprörd inte var något som Tomas sa utan som mina/våra lagkamrat/er sa. Som tex att "det var lite meningen att det bara var 92/93 som skulle spela efter som att det gick så bra förra året" osv. Ursäkta men hur skulle du/ni ta det?

2008-10-18 @ 00:14:55
URL: http://anniewilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0