Bite your lips cause you know that you feel it

LOV LOV LOV!! Bara tre lektioner kvar, sen är det en vecka full med sovmornar och massa annat skönt och en tripp eller två till Örebro för shopping, kinamat och klippning. Jag och två  till håller på och smider lite planer inför halloween och jag hoppas verkligen att vi lyckas fixa något otroligt kul så vi får rocka av oss lite, det var länge sen nu. Wiie, jag längtar!

Nu har jag näthandel, fast våran lärare försvann iväg på ett möte med rektorn utan att ge oss något att göra. Så vi duktiga Hp07or i grupp 1 som är här sitter och bloggar och spelar kycklingstuds, hejohå.

Idag fyller lillebror Tim 6 år, GRATTIS.
Fem dagar kvar tills Kent boxen släpps.
Nio dagar kvar tills mamma kommer hem.
Och nästa vecka kommer äntligen min nya telefon, starkt jobbat jävla El giganten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0