Det går över, det går över, det går aldrig över

Klockan är egentligen så pass mycket att jag borde ha gått och lagt mig för länge sen med tanke på att jag är ganska trött, men inte då. Istället sitter jag och lyssnar på Kent och bara längtar efter boxen, ge mig ge mig ge mig! Fast har ingen vidare lust att lägga mig heller, för så fort jag lägger mig så blir jag klarvaken och tusen tankar far runt i huvudet, alla dom som man inte riktigt hinner med på dagen.


Du slår min verklighet i bitar
och jag ser bara allt jag inte hann
vi blöder för er nu
det går över, det går över, det går aldrig över
vi behöver nånting nu
som bedövar, nåt som gör att det går över


Godnatt. / a


Kommentarer
Postat av: erica

jag älskar dina kent-texter och dina svartvita egobilder <3

2008-10-15 @ 10:00:19
URL: http://ericaalgotson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0