Du & jag för oss

Idag är det tisdag, uschusch. Efter skolan idag ska jag kanske hem till Elin och mina systrar Emilia och Carolin för att rida, hoppas det blir så iallafall. Red mycket när jag var liten och vi hade hästar och det är sjukt kul!

Imorgon är det onsdag, och jag känner för ovanlighetens skull att jag inte alls har lust att träna. Det som har varit så bra och jag älskar verkligen att bara fokusera på träningen och innebandy och skita i allt annat, men nu blir jag bara arg och ledsen av att träna när man får veta sånt som jag skrev i mitt förra inlägg. Nej usch, det känns inte alls bra och jag tror att det är fler än jag som känner så, eller jag vet att det är det. Visst, ingen stor sak tänker ni, men för mig är det faktiskt det. Och jag  tror att om det hade gällt någon annan så hade den känt likadant. Usch, it sucks.
Åh, det här dödar mig. Man känner sig bara dålig och inte tillräckligt bra, så kanske det är också? Men då vill jag höra någon säga det. För det som pågår just nu är bara dålig dålig dålig stil. Jag känner mig typ, sviken.

Nu måste jag sluta älta det här, jag borde verkligen inte bry mig så mycket..
Take care / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0