Försök att förstå mig om det går

När alla säger olika. Vem ska man då tro på? Dagens fundering och hitills har jag beslutat mig för att jag bara ska tro på mig själv. Då behöver man kanske inte bli besviken.

Dagen idag har spenderats i Örebro med tjejerna, urmysigt. Vi har letat kläder till maskeraden, käkat och lite så. Urmysigt. Jag brännde en hel del pengar helt i onödan men vad gör man inte? Köpte iallafall en hel outfit till lördagskvällen, utan bytesrätt och sen ångrade jag mig och köpte en till tre gånger så dyr. Och nu ångrar jag att jag ångrade mig, jaja. Sånt är livet.

En sak som följde med mig hem är jag iallafall nöjd med, Kent boxen som släpptes idag. <3

Kommentarer
Postat av: Josephine

HAHAHAHA. neeeej! det kommer bli superbra :D

2008-10-29 @ 17:15:58
URL: http://josen.devote.se
Postat av: Evelina

ja, de va verkligen urmysigt ;)

2008-10-29 @ 22:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0