Ge mig nått som tar mig någonstans

En komplimang kan verkligen ge en motivation till att fortsätta med något. Det är faktiskt så, när man vet att någon uppskattar det man gör och tycker att man gör det bra, då får man mer lust att fortsätta göra det.

Gårdagen blev som en helt vanlig onsdag, skola, hem och slänga i sig mat, träna underbara F96/97orna, träna själv och sen hem och plugga. Det enda som blev lite annorlunda igår var att jag var tvungen att åka buss hem, så när jag kom hem vid tio var jag absolut inte särskillt taggad på att plugga. Lyckades hålla mig vaken i en liten stund och skriva klart min sammanfattning, men sen slocknade jag. Men min extra timme av sömn verkar inte ha varit någon större förlust av pluggtiden för naturkunskapsprovet var busenkelt. Eller kanske inte ska säga för mycket för då har jag säkert gjort allt helt fel.

Men nu ska jag skriva ut lite papper till min redovisning i Information & layout som jag ska ha snart, superkul.

Idag fyller min pappa 41, grattis pappa!

Kommentarer
Postat av: Josephine

grattis daddy ;)



du, jag hörde att du och ewe var lite sugna på att styra nått på halloween. Jag är absolut på! :D

2008-10-23 @ 21:31:05
URL: http://josen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0