Grattis farmor

Idag så fyller min farmor 60 år, grattis till henne! Men nu sitter jag hemma med en proppfull mage och mår dåligt efter ett x antal för många portioner smörgåstårta. Men om  ni bara fick smaka på hur otroligt god min farmors smörgåstårta är så skulle ni också haft ont i magen nu. Haha.

Skolan idag flöt på fint, och på naturkunskapen blev jag lite förvånad över mig själv då jag satt jätte intresserad och lyssnade hela lektionen(?) Men visst får man överraska sig själv lite då och då. Imorgon är det fredag, bad på idrotten och sen Emelie efter skolan. Slutar fyra halv tre imorgon, det blir kul!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är du mongo eller! Vi slutar fan heller fyra imorgon :P



Och ja men hallå, kameran hänger med vart jag än går förstår du väl!

2008-10-09 @ 20:09:20
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0