I wanted you to know I love the way you laugh

Nu ska jag hoppa ner i sängen och lyssa på Kent ^ har ju som sagt en del nytt och bra att lyssna på. Någon som är avundsjuk? Alla borde vara det! :D

Ingen sovmorgon imorgon heller, ska med syster som ska klippa sig, men efter det blir det nog sola och sen hem och sova! Träningen är tydligen inställd också så får försöka ge mig ut i kylan på en långprommenad.
Förresten så  vann vi matchen mot  Silvergruvan idag, 6-4. Vi ägde dom inte direkt och spelade absolut inte så bra som vi kan och jag sög verkligen och va skitdålig idag, men såna dagar måste man väl också ha. Men 3 poäng tog vi iallafall och om jag räknat rätt så ligger vi sjua nu, ganska bra med tanke på att vi endast lyckades kamma hem 1 poäng förra året, men det är inget vi brukar skryta om. Haha

Är inte för glad över att mina benhinnor gör ont igen, vill inte ha benhinneinflamation, det kan ju vara det allra jobbigaste. Åt helvete med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0