Jag hade hoppats på något

Hann även med att jobba lite idag, tråkigt men roligare när lönen kommer. En liten förmån som man får genom att sortera extra på posten är att man kan tjuvkika posten en dag tidigare, och bland B-posten idag låg mina skolkort. Jag såg ut som fan, men jag skelade iallafall inte som jag gjorde förra året. 
När jag och Tommy svängde in till vårat hus så såg vi en älgmamma och en älgbebis komma skuttande från våran trädgård. Det var också lite kul att det va fotspår efter dom utanför vårat vardagsrummsfönster, vem vet, dom kanske smygtittade lite på våran tv?
 
Resterande del av kvällen ska jag tillbringa här och framför tvn, samt med näsan i skolböcker.
Ikväll är det säsongssart av House! Den enda TVserien som är värd att följa.

Om ca tio minuter lyfter mammas flygplan från arlanda, buhu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan dig om du tjuvkikade på mig. När kommer dom? :D

2008-10-14 @ 19:06:30
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/
Postat av: erica

Jag har sett gruppfotot :D Ansa visa oss idag :)Yeah, House in our hearts <3

2008-10-14 @ 21:52:51
URL: http://ericaalgotson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0