Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Mysmåndag. Vaknar dock av att lillebror gapar som en galning kvart i sex, men placerade honom i soffan framför en film och sov vidare. Lämnade Tim på fritids, åkte in till stan och mös med Jessica, fikade med tjejerna och planerade maskeraden som jag hoppas blir sjukt lyckad, hoppas alla som är bjudna kommer! Efter det så tränade jag tjejerna och träffade Jessica igen, vi tittade på filmen PS. I love you. Romantisk komedi var genren, är det meningen att man ska tjuta sig igenom en sån film? Det gjorde iallafall vi. Men den var bra, den rekomenderar jag till er som gillar filmer som man blir helt tagen av.

För er som inte har planerat eran onsdag än?
Match i idrottshusen 19.00
Nora IBK - Silvergruvan

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag och ewe sitter bänkade. kan du ge dig på! ;) KÖR HÅRT!

2008-10-28 @ 18:36:45
URL: http://josen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0