Kent box 1991-2008

Hallåå?! Hur glad blir man inte egentligen när man ser något sånt här? Jag är asglad iallafall!
Tio cd-skivor med Kent, hela 133 spår, 26 olika bonusspår och 15 än så länge outgivna spår . Plus att det är lite andra saker som låttexter, bilder och nya omslag. Allt det  för ca 399 kronor. Jag SKA ha den!  Även om det innebär att jag får lite dubbletter av skivorna, men jag kan nog inte få för många skivor med Kent. Dock så släpps den inte fören den 29e oktober.
 
Läs lite mer om den här.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nästan så jag blir lite sugen fan! Nej, för många blir det aldrig, hjärta kent ;)

2008-10-07 @ 17:14:28
Postat av: Evelina

Oh, jag älskar den. Jag vill bara ha den.

/ Evelina Andersson. Inte hassel som jag tror har skrivit ovanför :D

2008-10-12 @ 14:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0