Ledigt ledigt ledigt

Ledigt! Det ordet klingar fint i mina öron just nu, för lite långhelg är precis vad jag vill ha. Efter att ha stressat och flängt runt överallt i ett par veckor så gnäller jag inte av att få sova lite och ta det allmänt lugnt. Att försöka att få ihop skola, jobb, träna ett lag och sen träna själv är inte det enklaste när det är dags för prov i alla ämnen, speciellt inte när man är som jag och knappt nöjer sig med ett vg. Men men, efter nästa vecka så lugnar det ner sig igen. Bara att bita ihop!

Eftersom att vi bara var tre stycken på träningen idag så tog jag och Emelie oss ner till idrottshuset och tränade med p93, hur skönt som hellst med lite tempo och bara innebandy istället för en massa snack också.

Mysa och titta på film, hm? Riktigt som jag hade planerat blev det ju inte riktigt, men jag ska nog överleva ändå. Ska bli så skönt att gå och lägga sig utan att ställa klockan och sova kunna bort halva dagen och det första jag ska tänka på när jag öppnar ögonen är att mina syskon är i skolan, och Stina också för den delen ;) HAHA! När jag väl har gått upp ur min jättesköna säng så ska jag försöka ta mig in till Örebro med Emelie, skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0