När jag blir grå, när jag faller. Orkar du för två?

Nu börjar det bli vinter, ett tecken på det är att jag spenderar hela helgerna nere i idrottshuset och tittar på innebandy. Men men, så är det. Imorgon är det match. Nora Ibk - Örebro Döva, matchstart 19.00 i idrottshuset. Vi skulle nog må bra av lite publikstöd, publik som inte hejar på oss - inte välkomna.

Dagen idag var urmysig. Vaknade och klädde på mig för att åka in till Evelina för kakbak, vi slängde ihop en gudomligt god browniesaktig sak som man knappt fick i sig en bit av, man blev sjukt mätt, men god var den, och ont i magen fick vi. Efter en långpromenad med Evelina gick jag vidare till Evylyn och kikade på hennes nya hus, där möttes man av en massa slipdamm, men det var på gång att bli riktigt fint. Resten av kvällen har spenderats nere i idrottshuset men nu blir det duschen sen sängen. Bäst att vara pigg imorgon när man ska upp med tuppen och lämna Tim på skolan.

Godnatt. / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0