Och mina tankar har gått i criklar

Bläbläblä, vill inte ha matteprov idag och jag vill verkligen inte ha information & layout, skitskitskit. Nu på I&L så sitter vi och gör en massa power point presentationer. Denna gång ska vi göra en om våran affärsidé men vi ska också få in våra förutsättningar för företaget på marknaden, fakta om kunder och konkurrenter, varför kunden ska välja vårt företag och en resultat budget. Tanken är att vi ska göra ett arbete som man ska kunna presentera för banken, men i vårat fall klassen, för att få lån osv. Låter inte det alldeles förträffligt roligt?  

Tusen timmar kvar till mat och jag hungrar ihjäl, och nu sitter positivaerica och säger att det bara är 600 dagar kvar till studenten. Mot power point, adios! / a

Kommentarer
Postat av: AnnaSara

Äcklig?! Why?

2008-10-22 @ 09:59:48
URL: http://annasaramaledal.blogg.se/
Postat av: erica

You know, positiv är mitt mellannamn :DD

2008-10-22 @ 12:20:29
URL: http://ericaalgotson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0