Onsdag och näthandel

Tredje lektionen för dagen, och även den tredje lektionen framför en dator. Men går man handel så gör man. Nu har vi precis fått veta vilka uppgifter som  vi ska plugga på inför provet om en vecka, och det ser inte ljust ut. Egentligen borde jag väl kanske göra dom nu istället för att blogga, men det vore ju att göra det enkelt för sig och det vore ju onödigt. Allt blir ju så himla mycket roligare om man sitter med allt på tisdag kväll istället. Inte.

Efter skolan idag ska jag fortsätta jaga praktikplats, och sen är det träna tjejerna och träna själv som gäller, om jag hinner. Har ju nämligen feta provet på naturkunskapen imorgon som jag måste plugga till, men men.

Första hemmamatchen på lördag, mot Surahammar, om läktaren är fullsatt lovar jag att vi ska vinna.
Undra vad det är störst sannolikhet för, att vi vinner eller att det är fullsatt? Haha.
Men nu är uppvärmningsskivan med mållåten på G så 12.00 i idrottshuset om någon bryr sig.


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Eeeey vilken miss. haha för mig står det 5 nu! =)

2008-10-01 @ 12:57:54
URL: http://hyttra.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag kommer att sitta bänkad! Mållåten är störtskön, jag ska träna in hela låten och ställa mig upp och sjunga med när ni gör mål :D

2008-10-01 @ 13:02:50
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0