Snusksöndag

Härliga söndag, älskar känslan av att ha feta spanska provet imorgon och jag har inte ens gjort klart alla uppgifter. Det känns också helt underbart att det är dags för skola imorgon igen. Puss på allt!
Eller så hatar jag allt som har med söndagar att göra, och jag vill inte ha prov.
Jag vill bara lägga mig under täcket igen och sova!

Äckliga skitdag, tänk om allt bara kunde vara hundra gånger lättare, då skulle jag vara otroligt glad! Nej, som medlem i positiva klubben så krävs det skärpning från min sida. Skolan är bääst <3



Den fula bilden fick ni på köpet, ser så tråkigt ut på bloggen när det bara är massa text.
Mot läxböckerna!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sluta låtsas vara positiv :D

2008-10-05 @ 17:25:07
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0