Tänd eld på dina tankar

Nu sitter jag i skolan och har precis skrivit klart provet i näthandel, som var otroligt enkelt.  (?) Eftersom att min pluggningsinsatts igår inte blev så stor så pluggade jag bara på provet i PM, och tydligen så visade det sig vara rätt. Nu ska vi bara hoppas på att det går lika bra på det provet.

Nu ska jag nog smyga ut ur datasalen, tror inte mina klasskamrater som sitter och skriver provet är så förtjusta i att jag sitter och knappar på mina tangenter. Man bör inte förvänta sig någon mer uppdatering idag, tror nämligen att jag ska slänga mig i sängen direkt efter träningen och det ska bli såååå skönt.

Ta hand om er! / a

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ta hand om mig! Tack :D

2008-10-08 @ 09:42:40
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0