Tröga måndag

Okej, som man redan hade listat ut så pluggade jag inte ett dugg igår. Tog upp böckerna flera gången men jag kom absolut ingenvart och förstod ingenting, så jag struntade i det, vilket var otroligt dummt. Skrev just spanska provet och det gick absolut inte bra, men inte gick inte heller så jätte dåligt. Får väl se på måndag hur det blev med den saken.  

Idag är det måndag vilket innebär träning, skönt. De har varit så snälla att dom har förlängt vår tid i hallen med 30 minuter så idag är det 1 och en halv timmes träning istället för bara en timmes. Det är både bra och dåligt, i dagsläget så är det nog mindre bra eftersom att endel har svårt att hålla fokus på träningarna när de bara är en timme, vilket inte förbättras av att träningarna blir längre. Men men, som tur är så utvecklas allt till det bättre hållet och våra träningar blir bättre och bättre så det är nog bara att bita ihop nu och stå ut tills det blir bra.

Som pricken över i:ett så ligger min skåpnyckel kvar hemma på köksbordet. Härliga måndag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni behöver mig som ledare! Jag skulle bannemig sätta eld i baken på alla slöhögar.

2008-10-06 @ 09:58:41
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0