Viskar till dig, stanna

Jag tror att jag blir galen om du går..

Myslördag. På dagen blir det fika med Evelina och Josephine och ikväll blir det tjej och singstar mys med Ida och Emelie, räknar även med att det blir att agera modell där också eftersom att emelie införskaffade sig sin efterlängtade fjärrutlösare igår, så nu slutar hon iallafall tjata om det, haha. Sen därimellan hade jag tänkt att jag skulle hinna med att hälsa på farmor också. Mysmys.
Ha en trevlig lördag, för det tänker jag ha!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jippi! Nu ska jag vara tyst, jag lovar. Ida kommer inte, så vi får klara oss bäst fan vi vill själva :D

2008-10-25 @ 14:27:28
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/
Postat av: erica

Sv: Vad var de där för en pik?!

Du vet väl att jag kan vara impulsiv :D

För allt kan man ju inte planera.. Bara nästan ;)

2008-10-25 @ 15:31:54
URL: http://ericaalgotson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0