Vill ge dig allting ikväll

Torsdag idag, den här veckan har flygit förbi, men inte mig emot. Den har verkligen inte varit en särkilt bra vecka. Hela veckan har varit en enda röra och tankarna har snurrat runt i huvudet om både dagarna och nätterna. Ser inte särskilt ljust ut till helgen heller men tror att det blir en riktigt myshelg. Ska leta fram alla mina Kentskivor och ligga inne på mitt rum med tända ljus och bara mysa.

Måste bara tillägga att jag klättrade på idrotten idag, jag besegrade min höjdskräck och klättrade hela vägen upp till taket. Efteråt blev jag alldeles kallsvettig och skakade i hela kroppen, men nu är det gjort iallafall! Och gud så nöjd jag kände mig efteråt, nog för att det inte är särkilt svårt men jag tycker att jag står läskigt högt uppe bara när jag står på en stol. Haha.

Nej dags att plugga lite projekt och företagande nu, godnatt! / a

Kommentarer
Postat av: AnnaSara

Asså du o jag Annie! Vi e ju bara såå grymma!! :D Säg nått som vi inte fixar liksom ;)

2008-10-19 @ 23:11:11
URL: http://annasaramaledal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0