Vi kunde ha den bästa tiden i våra liv

Matematik B, ibland är det kul men dagar som denna är det inget annat än döden. Redan igår kände jag av att det inte kommer att bli en rolig vecka, men det är bara att bita ihop. Käka en massa onyttigt och se till så att huvudet är med på provet, till och med min mattelärare frågade igår vad det var för fel på mig, jag var helt hjärndöd! Men men, jag följer som vanligt min teori jag har när det gäller matteprov och sitter och pluggar kvällen innan, det jag inte kan nu kan jag inte imorgon heller. Eftersom att min mamma vill varara på andra sidan jorden så är det ingen som kan hjälpa mig heller.
MAMMA KOM HEEEM!

Matchen igår gick bra, vi vann med 7-5. Självklart så var det inte felfritt vi vann, men vi hade helt klart övertaget. Och även jag hann samla på mig en utvisning och göra ett mål och en assist. Ytterligare lite småfix och vi kommer att äga alla sen, det är ju positivt att ha den inställningen iallafall. Haha. Nejdå, men hitills så är det ju inte blodigt allvar utan det är sagt att vi ska ha till jul på oss att spela ihop oss lite mer, så var iallafall sist jag hörde något. Sen efter jul då spöar  vi alla! Eller hur?


Kommentarer
Postat av: bengha

haha akta så du inte tar min plats på fel sida planen :P Hoppas det kommer gå bra för er under säsongen :D

2008-10-22 @ 13:24:00
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0