Womanizer

..är låten som har spelats istortsett hela dagen, är sjukt taggad på partyt nu! Nästan allt är fixat och klart, mest lite små saker kvar. Det är jätte många som har sagt att dom kommer, nu väntar vi bara på svar från dom som sagt att dom ska höra av sig, men hoppas verkligen att dom också kommer! Nu är det inte många dagar kvar!
Det här med att planera saker är något som jag verkligen brinner för, det är sjukt kul! Dock har jag fått några hjärtattacker när saker strulat lite, men nu flyter det på bra igen. Haha.

Ge mig lördag. <3

Kommentarer
Postat av: erica

javisst är de underbart att planera :D Så nu kanske du kan sätta dig in hur vi har de när vi ska åka till ggb-grabbarna ;)

2008-10-30 @ 22:03:42
URL: http://ericaalgotson.blogg.se/
Postat av: AnnaSara

Erica tog orden ur munnen på mej ;) Planeringen är ju nästan roligare än själva händelsen! Så från o med nu räknar jag med förståelse :D

2008-11-02 @ 21:32:55
URL: http://annasaramaledal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0