Helt ointressant och ovärt

Fint väder, då blir Annie glad. Men när Annie har huvudvärk då blir hon lite ledsen.

Idag är det fint väder och jag har huvudvärk så idag ligger jag och väger lite mitt i mellan. Men ingenting kan faktiskt bli värre än gårdagens huvudvärk, jag har då aldrig i mitt liv haft så ont i huvudet så att jag har vaknat mitt i natten. Men å andra sidan så var det länge sedan det var så fint väder som det var igår.

Nu väntar vi bara på att all snö ska försvinna och att det ska fortsätta att bli varmare och varmare så att jag kan börja använda mina gladiatorsandaler som jag köpte på praktiken förra veckan. Jag vill ha sommar..

Kommentarer
Postat av: Emlöööö

Fult väder, då blir Emelie ledsen. Och när Emelie har träningsvärk och huvudvärk, så blir hon galen!

2009-04-08 @ 09:32:01
URL: http://secret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0