Hold me now I need to feel complete

Måndag och det fina vårvädret håller i sig, nu är det bara lite värme som saknas. Kvällen ska tillbringas här framför datorn då jag ska knåpa ihop lite material till en lång redovisning imorgon. Pust..

Jag fick en sån fruktansvärd lust att möblera om i mitt rum igår när jag och Adam städade hans rum, men grejen är den att jag har haft alla grejer på alla ställen som går och vet absolut inte hur jag ska göra. Därför vill jag att alla som har varit hemma hos mig lämnar en kommentar med ett möbleringsförslag, thx.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag har ju aldrig varit hemma hos dig så jag vet ju inte riktigt hur det ser ut :D Men jag brukar också få lite sånna där ryck med att göra om! Men då brukar jag typ sätta upp lite nya tavlor eller bara byta kort i de tavlor som finns, "möblera om" i bokhyllan och byta påslakan och sånt ;p då känns det faktiskt lite nyare och fräschare :D

2009-04-20 @ 19:50:03
URL: http://josen.devote.se
Postat av: Jessica

Annie, vafan, jag har inte varit hemma hos dig sen du gjorde om :O

2009-04-21 @ 15:00:39
URL: http://jhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0