I may be happier than anyone else

Att vakna bredvid den människa jag tycker mer om än alla andra varje morgon gör verkligen mig dag, varje dag. Att varje natt få somna i hans armar, det är helt underbart. Jag vill bara borra in mig i hans famn och stanna där föralltid. Jag är lycklig. ♥




Ännu en dag med ett bedårande väder. Tidigare delen av veckan har bestått av en del städning, mys, utflykter och lite annat. Dessvärre har jag som vanligt skjutit upp pluggandet så jag har något att sysselsätta mig med på söndag, härligt.

Dagen idag har en hel del att bjuda på. Först ska jag göra mig i ordning och ta mig till min vän Emelie, där ska det fotograferas och donas lite, efter det ska vi hem till Emma där vi ska grilla och sjunga singstar och förhoppningsvis kommer även Stina att ansluta sig till oss. Med andra ord är hela gamla gänget, superfyran, samlade igen ikväll.

Ha en bra dag,  det tänker jag ha. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0