Jag kan inte förstå hur jag kan vara värd någon som dig

I´m happy! Nu är det inte mycket pågång i skolan, eller jo egentligen men jag ligger faktiskt ganska bra till. Redovisningen igår blev lite kaosartad då power pointen inte fungerade, eller snarare projektorn, men det löste sig fint och jag kunde faktisk allt jag skulle säga om hur alkohol påverkar samhället samt för/nackdelar med en höjning eller sänkning av alkoholskatten. Haha, det är lite intressant det där faktiskt.

Och vad tycker ni, borde man avskaffa systembolaget och ska man höja eller sänka skatten på alkohol?


Jaa, nu ska jag inte göra det här till ett politiskt inlägg, jag är bara lite fundersam och nyfiken. När jag inte tillbringar min tid i skolan så gör jag inte så mycket mer än att jag är sådär galen och kär och spenderar väl kanske lite väl mycket tid tillsammans med min pojkvän, men det gör inget att jag inte hinner så mycket annat, för jag trivs. Stormtrivs faktiskt. Och...jag tror inte det finns någon risk att vi tröttnar på varann för det.

Jag har verkligen ingenting vettigt att skriva nu för tiden, jag är inte så vettig alls. Men nu ska vi iväg på en fyra timmar lång föreläsning, lev väl!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Nej jag har ju inte det.. Katastrof! Satc snart förresten? ;)

2009-04-22 @ 18:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0