Superhuman

Jag tror att det är vettigt att man får lite ledigt från skolan ibland för då får man tid till att göra lite vettiga saker, fast det kan ju ha att göra med att karln har rest ifrån mig några dagar också. Men men, de två senaste dagarna har jag påbörjat en massa projekt. Plockat fram symaskinen och lagat lite trasiga kläder samt påbörjat projekt-syuppklänning, jag har planterat om blommorna i mitt fönster så att de får plats i de nya krukorna jag målade för ett tag sen, satt upp badmintonnätet, påbörjat en storstädning av mitt rum och dragit igång en tömmning av tvättkorgen.

Det enda som jag som vanligt helt prioriterar bort är plugget, men det måste bli skärpnig med det för mina betyg börjar bli betydligt sämre än tidigare. Fy skäms på mig, det är farligt att bli sådär kalaskär så man glömmer bort tid och rum.


Nu ska jag ta med mig syster och stavarna på en långpromenad. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0