Just like the sun lights up the earth, you light up my life

Gårdagskvällen blev urmysig och fylldes av god mat, skratt och sång.


Idag har jag varit ute hos Elin och mina systrar och ridit. Det var härligt och bjöd på en upplevelse i sig. Den stora nordsvensk som jag oftast rider på är lite snubblig och klumpig av sig, och ja... idag när vi travade på i skogen så bestämde hon sig för att snubbla lite extra och där låg vi bland barr och rötter. Men det var inte värre än att jag hoppade upp på hästryggen igen.


Under tiden som vi var ute lånade Emilia och Katja min kamera.

Supermodellen Emilia

En ofrivillig och hungrig modell

Katja och kaninen

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

hahahahahahahj vare den där du red på? :P

2009-04-20 @ 21:56:47
URL: http://hyttra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0