Dom slänger silverpärlor till svin

Jaha, då var den sommarglädjen som bortregnad. Så är det ibland, men som tur var så hade jag ett paraply liggandes i skåpet.

Eftersom att mamma har lagt ner påskfirandet lite sen jag och min lillasyster blev stora så tog jag med mig Adam ut igår och hämtade påskris (som tur var så visste han hur björkar såg ut innan de blir stora och vita), som jag sedan pyntade med färgglada fjädrar, satte dit lite videkissar också. Sweet. Nu är det snart påsk och loooooooooov.

Av någon konstig anlednig har jag gått och blivit lite småsjuk. Varför nu? Ja det kan man ju undre men det är ju så perfekt tajmat till lovet så det är ju inte sant. Snoret bara rinner och det känns som om hela jag är 10 år efter. Men det är lite sånt man får ignorera ibland för nu ska jag snart träna småtjejerna och imorgon är det praktik och lite party. Fint.

Kan ju tillägga att föra inlägget var ett gästbloggande av min övertrötta vän Emelie.

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Haha. Det är helt sjukt att jag fortfarande sitter och skrattar åt allting, jag lär gå och lägga mig snart :D

2009-04-08 @ 17:35:15
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0