Baby I'm amazed by you

Fredagskvällen blev en riktig höjdarkväll. Vi käkade pizza, sjöng singstar och spelade kotte. Det snackades såklart även hel del och det bjöds också på många skratt. Inte kunde jag tro när vi började ettan att vi sex skulle ha så kul tillsammans, men jag är glad över att jag hade fel. Ni är bäst. :* Under kvällen kunde vi konstatera lite saker som till exempel att det krävs tre blondiner för att tanka en volvo, men med tanke på vilka blonda snillen det var så är jag inte förvånad, faktum är att jag är häpen över att de ens lyckades få i den skvätten bensin som de faktiskt lyckades få i.

Kanske skriver om min lördag lite senare, nu ska jag nämligen klä på mig för snart kommer min faster och hämtar mig sen ska vi ut och övningsköra med hennes lätt lastbil, sug på den ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0